Перелік послуг «ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА», які надаються клієнтам

Евакуація автомобіля

Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у разі ДТП, яка оформлена органами Національної поліції України або за допомогою Європротоколу (якщо автомобіль Клієнта отримав пошкодження, при яких він не може пересуватися самостійно) для легкових автомобілів вагою до 3500 кг. Ліміт на евакуацію легкового автомобіля - 1000 грн.

Увага! Якщо вартість евакуації автомобіля становить більше, ніж 1000 грн. різниця компенсується за рахунок Клієнта.

Організація послуги щодо запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї

Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у вигляді запуску двигуна від зовнішнього елементу живлення у випадку, якщо розрядилася акумуляторна батарея автомобіля Клієнта.  

Увага! Тільки для легкових автомобілів на яких встановлений ДВЗ (двигун внутрішнього згорання). 

Якщо вартість послуги запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї становить більше, ніж 700 грн., різниця компенсується за рахунок Клієнта.

Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку 

У разі потреби Клієнтові надаватиметься консультаційна підтримка, а саме: інформування щодо дій Страхувальника на місці події, переліку документів, необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування, тощо. 

Послуга надається в режимі 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта.

Організація виклику екстрених служб

У разі потреби Клієнтові надається послуга виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб. 

Послуга надається 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта.

Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП

Послуга надається в режимі 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта. Необхідність виїзду аварійного комісара на місце події, що може кваліфікуватися, як страхова, вирішується відповідно до внутрішніх нормативів АТ «ПРОСТО-страхування».

Виїзд аварійного комісара здійснюється на місце події, що може кваліфікуватися як страхова, у випадках:

  • безконтактного ДТП;
  • ДТП зі спірним визнанням винної особи;
  • ДТП за участю трьох і більше транспортних засобів.
  • Організація юридичної консультації з питань ДТП

В робочі дні, в робочий час Страховика (послуги надаються працівниками управління претензійно-правового забезпечення АТ «ПРОСТО-страхування») без обмежень за кількістю звернень Клієнта.

Консьєрж-сервіс

Інформаційно-консультаційна підтримка — надається в режимі 24/7 без обмежень за кількістю разів. 

Більш детально про умови отримання послуги «ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА» ви можете дізнатися зв'язавшись з нами.