Перелік послуг «ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА», які надаються клієнтам
Евакуація автомобіля
Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у разі ДТП, оформленої органами Національної поліції України або з використанням Європротоколу (якщо автомобіль Клієнта отримав пошкодження, які не дозволяють йому пересуватися самостійно) для легкових автомобілів вагою до 3500 кг. Ліміт на евакуацію легкового автомобіля — 800 грн.
Увага! Якщо вартість евакуації автомобіля перевищує 800 грн., різниця компенсується коштом Клієнта.
Організація послуги щодо запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї
Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у вигляді запуску двигуна від зовнішнього елемента живлення у випадку розрядки акумуляторної батареї автомобіля Клієнта.
Увага! Якщо вартість послуги запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї становить більше, ніж 500 грн., різниця компенсується за рахунок Клієнта.
Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку
У разі потреби Клієнтові надаватиметься консультаційна підтримка, а саме: інформування щодо дій Страхувальника на місці події, переліку документів, необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування, тощо.
Послуга надається в режимі 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта.
Організація виклику екстрених служб
У разі потреби Клієнтові надається послуга виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб.
Послуга надається 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта.
Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП
Послуга надається в режимі 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта. Необхідність виїзду аварійного комісара на місце події, що може кваліфікуватися, як страхова, вирішується відповідно до внутрішніх нормативів АТ «ПРОСТО-страхування».
Виїзд аварійного комісара здійснюється на місце події, що може кваліфікуватися як страхова, у випадках:
- безконтактного ДТП;
- ДТП зі спірним визнанням винної особи;
- ДТП за участю трьох і більше транспортних засобів.
Організація юридичної консультації з питань ДТП
В робочі дні, в робочий час Страховика (послуги надаються працівниками управління претензійно-правового забезпечення АТ «ПРОСТО-страхування») без обмежень за кількістю звернень Клієнта.
Консьєрж-сервіс
Інформаційно-консультаційна підтримка — надається в режимі 24/7 без обмежень за кількістю разів.
Більш детально про умови отримання послуги "ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА" ви можете дізнатися зв'язавшись з нами.