Перелік послуг «ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА», які надаються клієнтам

Евакуація автомобіля

Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у разі ДТП, оформленої органами Національної поліції України або з використанням Європротоколу (якщо автомобіль Клієнта отримав пошкодження, які не дозволяють йому пересуватися самостійно) для легкових автомобілів вагою до 3500 кг. Ліміт на евакуацію легкового автомобіля — 800 грн.

Увага!  Якщо вартість евакуації автомобіля перевищує 800 грн., різниця компенсується коштом Клієнта.

Організація послуги щодо запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї

Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у вигляді запуску двигуна від зовнішнього елемента живлення у випадку розрядки акумуляторної батареї автомобіля Клієнта.  

Увага!  Якщо вартість послуги запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї становить більше, ніж 500 грн., різниця компенсується за рахунок Клієнта.

Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку 

У разі потреби Клієнтові надаватиметься консультаційна підтримка, а саме: інформування щодо дій Страхувальника на місці події, переліку документів, необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування, тощо. 

Послуга надається в режимі 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта.

Організація виклику екстрених служб

У разі потреби Клієнтові надається послуга виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб. 

Послуга надається 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта.

Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП

Послуга надається в режимі 24/7/365 без обмежень за кількістю звернень Клієнта. Необхідність виїзду аварійного комісара на місце події, що може кваліфікуватися, як страхова, вирішується відповідно до внутрішніх нормативів АТ «ПРОСТО-страхування».

Виїзд аварійного комісара здійснюється на місце події, що може кваліфікуватися як страхова, у випадках:

  • безконтактного ДТП;
  • ДТП зі спірним визнанням винної особи;
  • ДТП за участю трьох і більше транспортних засобів.

Організація юридичної консультації з питань ДТП

В робочі дні, в робочий час Страховика (послуги надаються працівниками управління претензійно-правового забезпечення АТ «ПРОСТО-страхування») без обмежень за кількістю звернень Клієнта.

Консьєрж-сервіс

Інформаційно-консультаційна підтримка — надається в режимі 24/7 без обмежень за кількістю разів. 

Більш детально про умови отримання послуги "ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА" ви можете дізнатися зв'язавшись з нами.