Перелік послуг «ПРЕМІУМ СЕРВІС АВТОЦИВІЛКА», які надаються Клієнтам

Евакуація автомобіля у разі ДТП

Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у разі ДТП, яка оформлена органами Національної поліції України або за допомогою Європротоколу (якщо автомобіль Клієнта отримав пошкодження, при яких він не може пересуватися самостійно) для легкових автомобілів вагою до 3500 кг. Ліміт на евакуацію легкового автомобіля - 1000 грн. 

Увага! Якщо вартість евакуації автомобіля становить більше, ніж 1000 грн. різниця компенсується за рахунок Клієнта.

Організація послуги щодо запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї

Послуга надається 1 раз в період дії договору ДЦВ у вигляді запуску двигуна від зовнішнього елементу живлення у випадку, якщо розрядилася акумуляторна батарея автомобіля Клієнта.  

Увага! Тільки для легкових автомобілів на яких встановлений ДВЗ (двигун внутрішнього згоряння). 

Якщо вартість послуги запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї становить більше, ніж 700 грн., різниця компенсується за рахунок Клієнта.

Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку 

У разі необхідності, Клієнту буде надаватися консультаційна підтримка, а саме: необхідні дії Страхувальника на місці події, перелік документів необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування і таке інше.

Послуга надається 24/7/365 без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

Організація виклику екстрених служб

У разі необхідності, Клієнту надається послуга щодо виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб.

Послуга надається 24/7/365 без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП

Послуга надається 24/7/365 без обмежень по кількості звернень Клієнтом. Необхідність виїзду аварійного комісара на місце події, що може кваліфікуватися, як страхова вирішується відповідно до внутрішніх нормативів АТ «ПРОСТО-страхування».

Виїзд аварійного комісару здійснюється на місце події, що може кваліфікуватися, як страхова у випадку:

  • безконтактного ДТП;
  • ДТП зі спірним визнанням винної особи;
  • ДТП за участю 3 і більше транспортних засобів.

Організація юридичної консультації з питань ДТП

В робочі дні, в робочий час Страховика (послуги надаються працівниками управління претензійно - правового забезпечення АТ «ПРОСТО-страхування») без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

Конс’єрж сервіс

Послуга надається 24/7/365 у вигляді інформаційно-консультаційної підтримки, а саме:

  • допомога в передачі термінових повідомлень (в разі необхідності, Сервісна служба виконає інструкції Користувача Послуг і передасть термінові повідомлення для вказаного ним адресата у вигляді усного повідомлення по телефону, факсимільного повідомлення або повідомлення по e-mail);
  • он-лайн навігація в дорозі, погодні умови;
  • автомобільні дороги (інфраструктура, стан, пробки);
  • місцезнаходження: 1)  АЗС та актуальні ціни на пальне; 2) Банків/банкоматів; 3) Автосалонів, автосервісу, шиномонтажу, мийки  та актуальні ціни на послуги;
  • організація готельних послуг (бронювання, вартість, наявність місць);
  • організація послуг по придбанню квитків на ж/д, авіа, автобусний транспорт: (бронювання, вартість, наявність місць);
  • організація послуг таксі;
  • організація підмінного автомобіля на час ремонту;
  • організація ТО автомобіля і зберігання шин;
  • організація послуг аварійних і ремонтних служб (газова служба, сантехнік, електрик тощо згідно запиту);
  • послуги з бронювання: 1)  кафе, ресторанів; 2) квитків у кіно, на концерти, спортивні, культурні та інші заходи;
  • замовлення та доставка квітів і подарунків;
  • інформаційна допомога з інших питань за допомогою мережі Інтернет.

Увага! Всі інші витрати, не пов’язані з інформаційно-консультаційною підтримкою здійснюються за рахунок Клієнта.