• «ПРЕМІУМ СЕРВІС»
  • Квартира стандарт Акція!


За 12 місяців 2018 року
АТ «ПРОСТО-страхування»
виплатило своїм клієнтам
98 539 000 грн., з них

по особистому страхуванню 
13 236 000 грн.

 

Сплатити за поліс онлайн

 

VIP-каско

Шановні клієнти!

Раді вам повідомити, що ми розпочинаємо акцію у рамках якої кожен, хто придбає поліс КАСКО отримує картку «Преміум Сервіс», яка дозволяє клієнту АТ «ПРОСТО-страхування» скористатися цілою низкою безкоштовних послуг, а саме:

БЕЗКОШТОВНА ЕКСТРЕНА ДОПОМОГА В ДОРОЗІ (в межах однієї події):

Безкоштовна евакуація автомобіля при ДТП та поломці. Послуга надається постійно 24/7. Без обмежень по кількості раз  (до станції технічного обслуговування, що уповноважена на проведення ремонту та/або технічного обслуговування аналогічних автомобілів, або до місця постійного проживання Клієнта (власника картки), в залежності, що знаходиться найближче від місця ДТП або поломки. 

Послуги шиномонтажу (за умови відсутності запасного колеса або вже використаної запаски)  або заміна пошкодженого колеса, або організація доставки нового/запасного колеса, або організація  ремонту пошкодженого колеса на найближчому шиномантажу,  або евакуація ТЗ до найближчого шиномонтажу (за рішенням Страховика). Без лімітів та обмежень по кількості раз і кілометражу.

Увага! Вартість ремонту колеса або придбання запасної шини сплачує Клієнт (власник картки).

«Прикурювання» акумулятора. Без лімітів та обмежень по кількості раз і кілометражу.

Підвезення пального, при його відсутності в паливному баку. Максимально 20 літрів. Без обмежень по кількості раз і кілометражу.

Увага! Вартість пального сплачує Клієнт.  

 Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку.  У разі необхідності, Клієнту буде надаватися консультаційна підтримка, а саме: необхідні дії на місці події, перелік документів необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування і т. інше. Послуга надається постійно 24/7 без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

  Організація виклику екстрених служб. У разі необхідності, Клієнту (власнику картки) надається послуга щодо виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб.

Послуга надається постійно 24/7 без обмежень по кількості звернень Клієнтом (власником картки).

  Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП:

  • в результаті події автомобіль перекинувся або з'їхав в кювет;
  • ДТП відбулася при нез'ясованих обставинах, наприклад: відсутній другий учасник ДТП, здійснений наїзд невідомим транспортним засобом, пошкодження нанесені у місцях як нічних, так і денних парковок застрахованих транспортних засобів;
  • пожежа (займання автомобіля та / або майна);
  • незаконне заволодіння автомобілем;
  • ДТП сталася в результаті зіткнення зі сторонніми предметами на дорозі або у випадках наїзду на відкриті зливні або каналізаційні люки;
  • будь-який випадок, що стався протягом перших 20 днів від початку дії договору;
  • значні пошкодження транспортного засобу, або ж спрацювала система AIRBAG (подушки безпеки);
  • ДТП при спірному визнанні винної особи.

Організація юридичної консультації з питань ДТП. В робочі дні, в робочий час,  без обмежень по кількості звернень Клієнта (власника картки).

КОНС'ЄРЖ СЕРВІС:

Послуга надається постійно 24/7 у вигляді інформаційно-консультаційної підтримки, а саме:

 Допомога в передачі термінових повідомлень, в разі необхідності, Сервісна служба виконає інструкції Клієнта (власника картки) і передасть термінові повідомлення для вказаного ним адресата у вигляді усного повідомлення по телефону, факсимільного повідомлення або повідомлення по e-mail).

 Он-лайн навігація в дорозі, погодні умови.

 Автомобільні дороги (інфраструктура, стан, пробки).

 Місцезнаходження: 1)  АЗС та актуальні ціни на пальне; 2) Банків/банкоматів; 3) Автосалонів, автосервісу, шиномонтажу, мийки  та актуальні ціни на послуги.

 Організація готельних послуг (бронювання, вартість, наявність місць).

 Організація послуг по придбанню квитків на ж/д, авіа, автобусний транспорт: бронювання, вартість, наявність місць.

 Організація послуг таксі.

 Організація підмінного автомобіля на час ремонту.

 Організація ТО автомобіля і зберігання шин.

 Організація послуг аварійних і ремонтних служб (газова служба, сантехнік, електрик тощо згідно запиту).

 Послуги з бронювання: 1)  кафе, ресторанів; 2) квитків у кіно, на концерти, спортивні, культурні та інші заходи.

 Замовлення та доставка квітів і подарунків.

 Інформаційна допомога з інших питань за допомогою мережі Інтернет.

Увага! Всі інші витрати, не пов’язані з інформаційно-консультаційною підтримкою здійснюються за рахунок Клієнта. 

 

Звертаємо вашу увагу на систему додаткових знижок і бонусів у випадку обов’язкового та добровільного страхування вашої відповідальності (ОСЦПВ і ДЦВ), а також у разі страхування майна «Квартира стандарт» та  від нещасних випадків за програмою «Дорожній Оберіг». Радимо вам звернутися до найближчого відділення АТ «ПРОСТО-страхування» та отримати консультацію нашого експерта, щодо страхового покриття та умов страхування.

Також ви можете заповнити форму та надіслати запит. Ми зв’яжемося з вами якнайшвидче.