• «ПРЕМІУМ СЕРВІС»
  • Квартира стандарт Акція!


За 12 місяців 2018 року
АТ «ПРОСТО-страхування»
виплатило своїм клієнтам
98 539 000 грн., з них

по особистому страхуванню 
13 236 000 грн.

 

Сплатити за поліс онлайн

 

Каско

Шановні клієнти!

Раді повідомити вам, хто придбає поліс КАСКО отримує картку «Преміум Сервіс», яка дозволяє клієнту АТ «ПРОСТО-страхування» скористатися цілою низкою безкоштовних послуг, а саме:

БЕЗКОШТОВНА ЕКСТРЕНА ДОПОМОГА В ДОРОЗІ (в межах однієї події тільки на території України):

Безкоштовна евакуація автомобіля при ДТП і поломці - Послуга надається постійно 24/7. Без обмежень по кількості раз  (до станції технічного обслуговування, яка уповноважена на проведення ремонту та/або технічного обслуговування аналогічних автомобілів, або до місця постійного проживання Клієнта (власника картки), в залежності, що знаходиться найближче від місця ДТП або поломки. 

Послуги шиномонтажу (за умови відсутності запасного колеса або вже використаної запаски) -   або заміна пошкодженого колеса, або організація доставки нового/запасного колеса, або організація  ремонту пошкодженого колеса на найближчому шиномантажу,  або евакуація ТЗ до найближчого  шиномонтажу (за рішенням Страховика). Без лімітів та обмежень по кількості раз і кілометражу.

Увага! Вартість ремонту колеса або придбання запасної шини сплачує Клієнт (власник картки).

Прикурювання» акумулятора - Без лімітів та обмежень по кількості раз і кілометражу.

Підвезення пального, при його відсутності в паливному баку - Максимально 20 літрів. Без обмежень по кількості раз і кілометражу.

Увага! Вартість пального сплачує Клієнт.  

 Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку  - У разі необхідності, Клієнту буде надаватися консультаційна підтримка, а саме: необхідні дії на місці події, перелік документів необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування і т. інше. Послуга надається постійно 24/7 без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

  Організація виклику екстрених служб - У разі необхідності, Клієнту (власнику картки) надається послуга щодо виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб.

Послуга надається постійно 24/7 без обмежень по кількості звернень Клієнтом (власником картки).

  Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП:

- В результаті події автомобіль перекинувся або з'їхав в кювет;

- ДТП відбулося при нез'ясованих обставинах, наприклад: відсутній другий учасник ДТП, здійснений наїзд невідомим транспортним засобом, пошкодження нанесені у місцях як нічних, так і денних парковок застрахованих транспортних засобів;

- Пожежа (займання автомобіля та / або майна);

- Незаконне заволодіння автомобілем;

- ДТП сталося в результаті зіткнення зі сторонніми предметами на дорозі або у випадках наїзду на відкриті зливні або каналізаційні люки;

- Будь-який випадок, що стався протягом перших 20 днів від початку дії договору;

- Значні пошкодження транспортного засобу, або ж спрацювала система AIRBAG (подушки безпеки);

   - ДТП при спірному визнанні винної особи.

Організація юридичної консультації з питань ДТП - В робочі дні, в робочий час,  без обмежень по кількості звернень Клієнта (власника картки).

КОНС'ЄРЖ СЕРВІС:

Послуга надається постійно 24/7 у вигляді інформаційно-консультаційної підтримки, а саме:

 Допомога в передачі термінових повідомлень, в разі необхідності, Сервісна служба виконає інструкції Клієнта (власника картки) і передасть термінові повідомлення для вказаного ним адресата у вигляді усного повідомлення по телефону, факсимільного повідомлення або повідомлення по e-mail).

 Он-лайн навігація в дорозі, погодні умови.

 Автомобільні дороги (інфраструктура, стан, пробки).

 Місцезнаходження: 1)  АЗС та актуальні ціни на пальне; 2) Банків/банкоматів; 3) Автосалонів, автосервісу, шиномонтажу, мийки  та актуальні ціни на послуги.

 Організація готельних послуг (бронювання, вартість, наявність місць).

 Організація послуг по придбанню квитків на ж/д, авіа, автобусний транспорт: бронювання, вартість, наявність місць.

 Організація послуг таксі.

 Організація підмінного автомобіля на час ремонту.

 Організація ТО автомобіля і зберігання шин.

 Організація послуг аварійних і ремонтних служб (газова служба, сантехнік, електрик тощо згідно запиту).

 Послуги з бронювання: 1)  кафе, ресторанів; 2) квитків у кіно, на концерти, спортивні, культурні та інші заходи.

 Замовлення та доставка квітів і подарунків.

 Інформаційна допомога з інших питань за допомогою мережі Інтернет.

Увага! Всі інші витрати, не пов’язані з інформаційно-консультаційною підтримкою здійснюються за рахунок Клієнта. 

 

Звертаємо вашу увагу на систему додаткових знижок і бонусів у випадку обов’язкового та добровільного страхування вашої відповідальності (ОСЦПВ і ДЦВ), а також у разі страхування майна «Квартира стандарт» та  від нещасних випадків за програмою «Дорожній Оберіг». Радимо вам звернутися до найближчого відділення АТ «ПРОСТО-страхування» та отримати консультацію нашого експерта, щодо страхового покриття та умов страхування.

Також ви можете заповнити форму та надіслати запит. Ми зв’яжемося з вами в найкоротші строки.