• «ПРЕМІУМ СЕРВІС»
  • Квартира стандарт Акція!


За 12 місяців 2018 року
АТ «ПРОСТО-страхування»
виплатило своїм клієнтам
98 539 000 грн., з них

по ОСЦПВ 38 274 000 грн.

 

Сплатити за поліс онлайн

 

Автоцивілка

Шановні клієнти!

Раді повідомити вам, хто придбає поліс ДЦВ отримує картку «Преміум Сервіс», яка дозволяє клієнту АТ «ПРОСТО-страхування» скористатися цілою низкою безкоштовних послуг, а саме:

БЕЗКОШТОВНА ЕКСТРЕНА ДОПОМОГА В ДОРОЗІ (в межах однієї події тільки на території України):

Безкоштовна евакуація автомобіля при ДТП - послуга надається постійно 24/7/365 у разі ДТП, яка оформлена органами Національної поліції України або за допомогою Європротоколу (якщо автомобіль Клієнта отримав пошкодження, при яких він не може пересуватися самостійно) для легкових автомобілів вагою до 3500 кг до найближчого СТО або місця постійного проживання Клієнта (в залежності що ближче) – не більше 1-го разу в період дії договору ДЦВ.

Організація послуги щодо запуску двигуна автомобіля від зовнішнього елементу живлення у разі розрядки акумуляторної батареї - послуга надається постійно 24/7/365 у вигляді запуску двигуна від зовнішнього елементу живлення у випадку, якщо розрядилася акумуляторна батарея автомобіля Клієнта.  Не більше 1-го разу в період дії договору ДЦВ

Безкоштовна доставка пального у випадку не умисного, вимушеного закінчення пального - послуга надається постійно 24/7/365 лише у разі раптового закінчення пального.  

Увага! Кількість літрів, що доставляється Клієнту – не більше 20 літрів, при цьому оплата за пальне здійснюється Клієнтом після доставки на підставі чека АЗС – не більше 1-го разу в період дії договору ДЦВ.  

 Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку- у разі необхідності, Клієнту буде надаватися консультаційна підтримка, а саме: необхідні дії Страхувальника на місці події, перелік документів необхідних для врегулювання страхового випадку та своєчасного отримання страхового відшкодування і т.інше. Послуга надається постійно 24/7/365 без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

  Організація виклику екстрених служб - у разі необхідності, Клієнту надається послуга щодо виклику підрозділів поліції або швидкої допомоги, інших екстрених служб. Послуга надається постійно 24/7/365 без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

  Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП послуга надається постійно 24/7/365 без обмежень по кількості звернень Клієнтом. Необхідність виїзду аварійного комісара на місце події, що може кваліфікуватися, як страхова вирішується відповідно до внутрішніх нормативів АТ «ПРОСТО-страхування».

Організація юридичної консультації з питань ДТП - в робочі дні, в робочий час Страховика (послуги надаються працівниками управління претензійно - правового забезпечення АТ «ПРОСТО-страхування») без обмежень по кількості звернень Клієнтом.

 

КОНС'ЄРЖ СЕРВІС:

Послуга надається постійно 24/7/365 у вигляді інформаційно-консультаційної підтримки, а саме:

 Допомога в передачі термінових повідомлень (в разі необхідності, Сервісна служба виконає інструкції Користувача Послуг і передасть термінові повідомлення для вказаного ним адресата у вигляді усного повідомлення по телефону, факсимільного повідомлення або повідомлення по e-mail);

 Он-лайн навігація в дорозі, погодні умови.

 Автомобільні дороги (інфраструктура, стан, пробки).

 Місцезнаходження: 1)  АЗС та актуальні ціни на пальне; 2) Банків/банкоматів; 3) Автосалонів, автосервісу, шиномонтажу, мийки  та актуальні ціни на послуги.

 Організація готельних послуг (бронювання, вартість, наявність місць).

 Організація послуг по придбанню квитків на ж/д, авіа, автобусний транспорт: бронювання, вартість, наявність місць.

 Організація послуг таксі.

 Організація підмінного автомобіля на час ремонту.

 Організація ТО автомобіля і зберігання шин.

 Організація послуг аварійних і ремонтних служб (газова служба, сантехнік, електрик тощо згідно запиту).

 Послуги з бронювання: 1)  кафе, ресторанів; 2) квитків у кіно, на концерти, спортивні, культурні та інші заходи.

 Замовлення та доставка квітів і подарунків.

 Інформаційна допомога з інших питань за допомогою мережі Інтернет.

Увага! Всі інші витрати, не пов’язані з інформаційно-консультаційною підтримкою здійснюються за рахунок Клієнта. 

 

Звертаємо вашу увагу на систему додаткових знижок і бонусів у випадку обов’язкового та добровільного страхування вашої відповідальності (ОСЦПВ і ДЦВ), а також у разі страхування майна «Квартира стандарт» та  від нещасних випадків за програмою «Дорожній Оберіг». Радимо вам звернутися до найближчого відділення АТ «ПРОСТО-страхування» та отримати консультацію нашого експерта, щодо страхового покриття та умов страхування.

Також ви можете заповнити форму та надіслати запит. Ми зв’яжемося з вами в найкоротші строки.