Дії Застрахованої особи в разі настання випадку, що має ознаки страхового за Договорами страхування від нещасних випадків
Для отримання страхової виплати, у цілях оптимізації термінів прийняття рішення Страховою компанією про її здійснення, Застрахована особа може дистанційно подати пакет документів із заявою на страхову виплату. Для цього вам необхідно:
Будь-яким запропонованим способом:
надіслати копії (фотокопії) наступних документів:
-
заповненої заяви встановленої форми, яку ви можете:
-
роздрукувати на сайті АТ «ПРОСТО-страхування»;
-
отримати, звернувшись за електронною адресою: v.mykhailova@pro100.ua;
-
Договору страхування;
-
виписки з історії хвороби (епікриз) або медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого, підписана відповідальною особою та засвідчена печаткою медичного закладу;
-
листка тимчасової непрацездатності з медичного закладу, з відповідним штампом із вказаними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування;
-
документів, які видані лікарсько-консультаційною комісією (ЛКК) в разі продовження терміну тимчасової непрацездатності Застрахованої особи або для подальшої передачі на медико-соціальну експертну комісію (МСЕК) для вирішення питання встановлення первинної інвалідності;
-
у випадку встановлення Застрахованій особі первинної інвалідності внаслідок нещасного випадку:
-
висновку медико-соціальної експертної комісії, що підтверджує встановлення інвалідності;
-
документу, що посвідчує особу одержувача страхової виплати (1, 2, сторінки паспорта та сторінка з пропискою);
-
довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
-
свідоцтва про народження Застрахованої особи (якщо особа неповнолітня);
-
у разі смерті:
-
свідоцтва про смерть;
-
довідки з лікувального закладу про причину смерті;
-
протоколу розтину або висновку;
-
документу про правонаступництво або документу, що підтверджує право на спадщину (для спадкоємців), якщо у Договорі страхування не призначений Вигодонабувач.
УВАГА: нагадуємо, що відповідно до умов Договору страхування, в разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно повідомити Страховика протягом 5 (п’яти) робочих днів будь-яким способом, який дозволяє об’єктивно зафіксувати факт повідомлення. Недотримання зазначених строків є підставою для відмови у страховій виплаті.
В подальшому, оригінали заяви та довідок повинні бути надіслані до центрального офісу АТ «ПРОСТО-страхування» (адреса: 04050 м. Київ, вул Герцена, 10) наступними способами:
-
кур’єрською доставкою;
-
послугами: «Укрпошта», «Нова пошта».
Страхова виплата здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту отримання страховою компанією оригіналів зазначених документів.
БЛАНК ЗАЯВИ