Дії Застрахованої особи в разі самостійної оплати за кордоном медичних витрат або додаткових послуг
Для отримання страхової виплати, у цілях оптимізації термінів прийняття рішення Страховою компанією про її здійснення, Застрахована особа може дистанційно подати пакет документів із заявою на страхову виплату. Для цього вам необхідно:
Будь-яким запропонованим способом:
надіслати копії (фотокопії) наступних документів:
-
заповненої заяви встановленої форми, яку ви можете:
-
роздрукувати на сайті АТ «ПРОСТО-страхування»;
-
отримати, звернувшись за електронною адресою: v.mykhailova@pro100.ua;
-
Договору страхування;
-
довідки з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначенням прізвища пацієнта, точним діагнозом, датою звернення, детальними даними про надані медичні послуги, їх перелік, вартість та загальну суму витрат;
-
рецептів, виписаних Застрахованій особі лікуючим лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви препаратів;
-
деталізованих рахунків щодо наданих медичних послуг та інших послуг, передбачених Програмою страхування та які були сплачені за власний рахунок з розбивкою їх за датами та вартістю;
-
деталізованих рахунків за телефонні розмови, на яких зазначено номер телефону, дату час та вартість розмови;
-
документів, що підтверджують факт оплати за надані послуги (медичні, адміністративні, юридичні, технічні), які передбачені Програмою страхування: квитанції про сплату послуг (касові чеки), банківські квитанції, із зазначеною сумою на переказ тощо;
-
вітчизняного паспорту, що посвідчує особу одержувача страхової виплати (1, 2, сторінки паспорта та сторінка з пропискою);
-
закордонного паспорту Застрахованої особи з відмітками прикордонного контролю;
-
свідоцтва про народження Застрахованої особи (якщо особа неповнолітня);
-
у разі смерті:
-
свідоцтва про смерть;
-
довідки з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначенням прізвища пацієнта, точним діагнозом, датою звернення та смерті, детальними даними про надані медичні послуги (якщо передувало лікування);
-
протоколу розтину або висновку;
-
документів, рахунків, чеків про сплату послуг перевезення тіла.
УВАГА: заяву на страхову виплату і відповідні документи Вам необхідно надіслати протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту закінчення подорожі або лікування. Недотримання зазначених строків є підставою для відмови у страховій виплаті.
В подальшому, оригінали заяви, довідок, рахунків та платіжних документів повинні бути надіслані до центрального офісу АТ «ПРОСТО-страхування» (адреса: 04050 м. Київ, вул Герцена, 10) наступними способами:
-
кур’єрською доставкою;
-
послугами: «Укрпошта», «Нова пошта».
Страхова виплата здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту отримання страховою компанією оригіналів зазначених документів.
БЛАНК ЗАЯВИ