Порядок розгляду АТ «ПРОСТО-страхування» звернень споживачів фінансових послуг
Споживачі фінансових послуг мають можливість звернутись безпосередньо до АТ «ПРОСТО-страхування» для досудового розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг, врегулювання спірних питань, які приймаються, відповідно:
- на електронну адресу office@pro100.ua, auto@pro100.ua,
- в письмовому вигляду за адресою: 04050, м. Київ, вул. Герцена, 10.
- за телефонами: +380 (44) 206-28-85; цілодобовий контакт центр: 0 800 503 236, медасистанс: 0 800 50 32 34.
Розгляд відбувається в порядку встановленому чинним законодавством України.
У випадку недосягнення згоди щодо врегулювання спірних питань, кожен споживач фінансових послуг АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ» може звернутись до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг.
Реквізити органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг:
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ, (посилання на Розділ «Захист прав споживачів» на сторінці офіційного Інтернет представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection .)
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601
Телефон: 0 800 505 240
Споживач фінансових послуг може звернутись до судових органів у порядку, визначеному чинним законодавством України.
АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ» відповідно до законодавства України та Правил страхування формує страхові резерви у обсязі, достатньому для здійснення майбутніх страхових виплат, та забезпечує дотримання належного рівня платоспроможності.