До програми «ПРОСТО КАСКО ПЛЮС»

Сервісна карта «ПРЕМІУМСЕРВІС КАСКО» видається до договору ПРОСТО КАСКО+ та КАСКО Бонус  за умови:

  • Авто є легковим з повною масою до 3500 кг  
  • Авто до 8 років експлуатації з дати випуску ТЗ
  • Cтрок дії договору КАСКО становить 365 діб

Термін дії Послуг: дорівнює строку дії договору КАСКО, укладеного з АТ «ПРОСТО-страхування».
Територія дії Послуг: Україна (крім Автономної Республіки Крим  (в тому числі міста Севастополь), за виключенням територій бойових та/або військових дій або місцевості, де офіційно об’явлений надзвичайний та/або військовий  стан, за виключенням зон військових дій і громадських заворушень та зон, що знаходяться під санкцією ООН, на територіях, де проводяться антитерористичні та/або будь-які інші військові операції (навчання, маневри), або операції правоохоронних органів (включаючи добровільні громадські формування), та/або на території, що є окупованою/тимчасово окупованою, та/або на території держави невизнаної Україною, а також територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події.
Право на Послуги має: власник Сервісної картки — Страхувальник за договором КАСКО та/або особи, допущені до керування застрахованим за договором КАСКО ТЗ (надалі — Користувач Послуг). 

Перелік послуг за картою «ПРЕМІУМСЕРВІС КАСКО»

ТЕХНІЧНИЙ АСИСТАНС

Евакуація автомобіля у випадку ДТП Послуга надається один раз за період дії договору КАСКО. Ліміт вартості послуги: 2500 грн.
Евакуація автомобіля у випадку поломки

Послуги шиномонтажу (за відсутності запасного колеса або вже використаної запаски): або заміна пошкодженого колеса, або організація доставки нового/запасного колеса, або організація  ремонту пошкодженого колеса на найближчому пункті шиномонтажу,  або евакуація ТЗ до найближчого пункту шиномонтажу (за рішенням Страховика).

Увага! Доставка, ремонт колеса або придбання запасної шини - коштом Клієнта.

Послуга надається в період дії договору КАСКО без обмежень за кількістю разів і кілометражу
«Прикурювання» акумулятора Послуга надається один раз за період дії договору КАСКО у вигляді запуску двигуна від зовнішнього елементу живлення у випадку, якщо акумуляторна батарея автомобіля Клієнта розряджена.

СТРАХОВИЙ ВИПАДОК

Реєстрація страхового випадку 24/7 Послуга надається в період дії договору КАСКО без обмежень за кількістю разів
Інформаційна та консультаційна підтримка з приводу страхового випадку 24/7/365
Виклик екстрених служб 24/7
Виїзд та робота аварійного комісара на місці ДТП 24/7 За рішенням Страховика у випадку, якщо:
  • в результаті події автомобіль перекинувся або з'їхав у кювет;
  • ДТП відбулася за нез'ясованих обставин (наприклад, відсутній другий учасник ДТП; здійснено наїзд невідомим транспортним засобом; пошкодження нанесено у місцях як нічних, так і денних стоянок застрахованих транспортних засобів); 
  • пожежа (займання автомобіля та/або майна);
  • незаконне заволодіння автомобілем;
  • ДТП сталася в результаті зіткнення зі сторонніми предметами на дорозі або наїзду на відкриті зливні чи каналізаційні люки;
  • будь-який випадок, що стався протягом перших 20 днів від початку дії договору;
  • значні пошкодження транспортного засобу або якщо спрацювала система AIRBAG (подушки безпеки);
  • ДТП зі спірним визначенням винної особи.
Послуги з врегулювання страхового випадку Послуга надається в період дії договору КАСКО без обмежень за кількістю разів
Організація юридичної допомоги з питань ДТП

Послуги надаються працівниками юридичного управління АТ «ПРОСТО-страхування»

КОНСЬЄРЖ-СЕРВІС

Інформаційно-консультаційна підтримка в режимі 24/7 без обмежень за кількістю разів

Особливі умови — послуги не надаються:

  • Страхувальникам транспортних засобів вагою понад 3,5 тонни;
  • Користувачам Послуг, автомобілі яких отримали ушкодження внаслідок: 
    • військових дій;
    • участі Користувача Послуг в спортивних автомобільних або інших змаганнях як на професійній основі, так і аматорській;
    • участі Користувача Послуг в парі (в спорах).

УВАГА! Власник сервісної картки втрачає право на послуги в разі подання заявки на організацію допомоги третій особі, яка не має права на отримання Послуг. У цьому випадку власник сервісної карти самостійно оплачує організовані Послуги.