• «КАСКО БОНУС»
  • «ПРЕМІУМ СЕРВІС»
  • Квартира стандарт Акція!


За січень 2017 року
АТ «ПРОСТО-страхування»
виплатило своїм клієнтам
6 885 400 грн., з них

по КАСКО 3 035 400 грн.

 

 

Торгова марка «ПРО100» вчетверте визнана Абсолютним Фаворитом Успіху!

 

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» підвів підсумки досліджень за 2016 рік, які визначили найкращі та найпопулярніші торгові марки України, відзначені як експертами, так і звичайними споживачами. Незалежний аудит результатів провели спеціалісти маркетингової дослідницької компанії InMind та Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), які підтвердили об’єктивність дослідження, що проводилося у 2016 році.

У номінації «Страхова компанія» за підсумками 2016 року абсолютним лідером було визнано компанію «ПРОСТО-страхування», яка лишила позаду майже 4 десятки страхових компаній України. Таким чином, на передодні святкування свого двадцятирічного ювілею, компанія отримала свою четверту медаль поспіль.

Ігор Крашенінніков, Голова Правління АТ «ПРОСТО-страхування», у своєму коментарі до цієї приємної новини додав: «Перш за все хочеться подякувати всім нашим клієнтам за високу довіру, що ви покладаєте на нашу компанію вже протягом двох десятків років. Ця відзнака та оцінка нашої роботи є найкращім подарунком для нас. Є стимулом, що надихає нас йти уперед та долати складнощі – все заради того, щоб бути і надалі кращими для вас!» 

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» – перший та єдиний в Україні публічний конкурс торгових марок з відкритими рейтингами. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року із застосуванням прозорої методики вивчення громадської думки з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних та рекомендованих торгових марок, товарів та послуг українського ринку, а також найяскравіших представників вітчизняного шоу-бізнесу. В конкурсі беруть участь усі без винятку торгові марки, що офіційно присутні в Україні, відповідно до категорії свого профілю.

Переможців конкурсу, Фаворитів суспільної довіри, визначають за підсумками масштабного опитування за участю трьох груп респондентів: Експертного Журі (профільних фахівців різних напрямів ринку товарів та послуг), Журі Успішних Людей (публічних та відомих людей України, знаменитостей) та власне споживачів, які розповідають про свої особисті вподобання, діляться думками, особистим досвідом та рекомендаціями в Інтернеті, на порталі www.favor.com.ua.